11 Nisan 2012 Çarşamba

ARPA ŞEHRİYELİ TAVUK SALATASI

Doyurucu vede cok lezzetli bir salata geldi bence diyet yapanlar icin harika bir salata icinden mayonezi cikarinca hic bir sorun kalmaz:) arkadasima cok tsk.ediyorum baska tarifler görmek isteyenler Blogu ziyaret icin tiklayin benimdenizim







Merhaba arkadaşlar. Salatadan bayatlamış kokusu geliyormu yoksa. Zira bu salatayı oda arkadaşım Hülya fotoğraflayıp getirmişti bana. Bir arkadaşı gününde yapmış. Çok güzel görünüyor.
Bu gün bende sizlerle bir şeyler paylaşmak istedim. Arşiv fotoğraflarımı açtım gözüme bu salata ilişti. Nolur nolur beni paylaş yoksa çürüyeceğim der gibiydi.....:(((
ARPA ŞEHRİYELİ TAVUK SALATASI
Malzemeler:
1 Adet tavuk göğsü
1 Paket arpa şehriye
Maydonoz
Yeşil Soğan
Yeşil biber
Kırmızı biber
Mısır
Tuz
Limon suyu
Zeytin yağı
Salata malzemelerine miktar vermedim arzuya göre kullanabilirsiniz.

Yapılışı:
Tavuk göğsü iyice haşlanır ince ince didiklenir. Arpa şehriye pembe renk alana kadar kavrulur ve az suda haşlanır. Daha sonra tüm malzemeler ince ince doğranarak tavuk göğsü ve arpa şehriye ile karıştırılır.Limon tuz ve zeytin yağlı karışımda eklenerek iyice karıştırılır. Servis yapılır. Afiyet olsun..
"74.P.D.Ç.S." Etkinliğine ev sahipliği yapan Paşasofram'a ve "Çay Kahve Bahane" etkinliğine ev sahipliği yapan Marifetane'ye görderiyorum. Kolay gelsin arkadaşlar...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo