14 Ağustos 2011 Pazar

Ispanaklı mantı çorbası

benim cok hosuma gitti ispanakli manti corbasi inanninki baska yemek olmasa doyana kadar bundan yerdim ama baska yemeklerde oldugu icin az yemek zorunda kaldim:) denemenizi tavsiye ediyorum biz cok sevdik. bu tarifi cahide ve jibek sitesinden aldim kendisine tarif icin cok tsk.ediyorum. kendisi havucda kullanmis corbada ama ben eklemedim.

Malzemeler:

  • 250 gr ıspanak (Kökü veya yaprağı farketmez)
  • 300gr manti (1 kase)
  • 1 çay bardağı haşlanmış nohut
  • 1 yemek kaşığı salça
  • 1 adet orta boy soğan
  • karabiber,tuz
  • Ispanaklı mantı çorbası nasıl yapılır?

    • Soğanı ince ince doğrayın.Biraz zeytinyağında hafifçe sarartın.
    • Salçasını katın eritin. Suyunu ekleyip kaynayana kadar bekleyin.
    • Kaynayan suya küçük doğranmış ıspanak saplarını ilave edin.
    • ıspanak sapları pişmeye yakın mantıyı atın.
    • Eğer ıspanak yaprağı kullanacaksanız, mantıyla beraber atın.
    • Tuz ve karabiberini atın.Mantı pişince ocağın altını kapatın.

    0 yorum:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Blogger Template by Clairvo