18 Mart 2011 Cuma

VİŞNELİ,ÇİLEKLİ TRAMİSU

112.Tarifimiz

pastamiz daha dogrusu tiramisumuz geldi bunu yiyelim ama bundan sonra hiiiiic birsey yemek yok bu saatten sonra:)

Cok güzelde süslemis arkadasimiz ellerine saglik ve cok tsk.ediyorum kendisine.

Arkadasimizin bloguna bakmak illaki istersiniz buyrun tiklayin kizhatce

MALZEME:
1/2 lt.süt
1 adet yumurta sarısı
3 yem.kaş.un
4 yem.kaş. şeker
1 kutu labne peynir (küçük paket)
ben 2/3. sini kullandım
vanilya
1 adet pasta altı
-------------
1 su.bar.süt
1 yem.kaş.nescafe
1 yem.kaş. şeker
(arasına sürmek için)
-------------
çilek,vişne(şekerle çok az kaynatılmış veya konserve)
-------------------
kakao (üzeri için)
--------------------
YAPILIŞI:
Süt,un,yumurta sarısı,şeker,vanilya bir tencereye alınıp pişirilir,kaynayınca içine peynir koyup 2 dak. daha karıştırarak pişirilir ve ateşten alınır..
Kekin ilk katına ara malzemesi sürülüp,kremanın yarısı ve meyvalar koyulur,diğer kek parçası üzerine kapatılır.Kekin üzeri ara malzeme ile ıslanır kalan krema sürülür,üzerine kakao serpilir ve meyvalarla süslenir.....

1 yorum:

  1. Etkinliğiniz ile ilgili davetinizi aldım ve çok memnun oldum ama bloguma girmekte ve yorum yapmakta zorlanıyorum şu aralar.en kısa zamanda düzelince katılacağıma emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo