21 Mart 2011 Pazartesi

şamtatlı

138.Tarifimiz

güzel bir tatliyla bugünkü etkinligimizede son veriyorum, yarin kaldigimiz yerden devam edecegim ins.

hadi arkadaslar dariflerinizi bekliyorum:)

Bu güzel tatli icin arkadasima yok tsk.ediyorum ve ellerine saglik diyorum tekrar bekliyorum eli dolu dolu etkinlige bekliyorum:)

arkadasimizin blogu icin tiklayin- yazardildare

malzeme:

  • 1subardağı süt,
  • 1kase irmik,
  • 1kase un,
  • 1çaykaşığı karbonat

şerbeti için:

  • 2su bardağı tozşeker
  • 2 subardağı su.
  • not:şerbetini ben biraz karemelize ettim.

yapılışı:

1 subardağı süt,1kase irmik ,1kase un,1 çaykaşığı karbonat hepsini karıştırıp kek kıvamında olucak şekilde çırpıp sonra ben minik kek kağıtlarına döktüm 180 derece fırında


40,45dakika pişiririp fırından çıktıktan sonra şerbet sıcak tatlılar :)soğuk olacak üzerine kremşantiyle süsledim.


AFİYET OLSUN...........

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo