10 Mart 2011 Perşembe

Muhallebisiyle pisen kakaolu pasta

20.Tarifimiz

Merhaba arkadaslar Bugün nasilsiniz ?? Ben tarifler geldikce bir baska iyi oluyorum ya:). Tarifleri biraz agir yayinliyorum biliyorum ama her tarifin tadini cikarmak istiyorum sizlerle . Okadar emek verilmis yapilmis birde herkesle paylasilmis bukadar güzel tarifleri ben hemen ekleyip birakmak istemiyorum, her arkadasima tek tek tesekkür edebilmek beni daha cok mutlu ediyor. Bu güzelim pastayida bizimle paylasan arkadasima cok tsk.ediyorum. Arkadasimin blogunada ugramak isteyenler buyursunlar

Tıkla

Malzemeler :

Kek için :

125 gram oda sicakliginda margarin
4 yumurta
1 su bardagi toz seker
2 kasik kakao
1.5 su bardagi un
1 kabartma tozu

Muhalebi için :

2.5 su bardagi süt
5 yemek kasigi toz seker
1 yemek kasigi tepeleme nisasta
1 yemek kasigi kakao
80 gram bitter çikolata


Yapilisi :

ilk basta sosu hazirlayalim. Bunun için, yarim su bardagi sûtü ocaga koyalim. Üzerine seker, nisasta ve kakaoyu pütürsüz hale getirelim. Diger bir tencerede kaynayan 2 su bardagi süte azar azar karistirarak ekleyin. 2-3 dakika pisirin. Ocaktan almadan parçalara ayirdiginiz çikolatayi ekleyip karistirin ve ocaktan alin.
Ara ara karistirarak sogutun.

Diger yandan, yumusak margarini seker ile çirpin. Yumurtalari ilave edin. Süt ve kakaoyu ekleyip karistirmaya devam edin. En son un, kabartma tozu ekleyip son kez karistirin.
Elde ettiginiz karisimin yarisini yaglanmis kelepçeli tepsiye dökün. Üzerine sogutumuz kakaolu muhalebiyi kenarlarina fazla yaklastirmadan sürün. En üste kalan hamuru döküp kasik ile düzeltin.

180° firinda 30 dakika pisirin.
üzerine putrasekeri serpin

1 yorum:

  1. Tam benlik cikolatali denemem lazim eline saglik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo