17 Mart 2011 Perşembe

Etkinlige devam ,Tariflerinizi bekliyorum

Merhaba Arkadaslarim Doslarim nasilsiniz ,

Etkinligimiz cok güzel geciyor hepinize cooook tsk.ediyorum. Umarim sizde pasa-kizinin yani benim ev sahipligimden memnunsunuzdur :) sizleri güzel agirlamak icin elimden geleni yapmaya calisiyorum :) . Siz sadece cayinizi alin yanindada bir tarif , gelin paylasmaya:) siz bir taneyle geliyorsunuz burda simdilik tam 90 tarifimiz olustu :)) gercekten cok cok tsk.ediyorum, tabiki etkinligimiz sürüyor 12 günümüz daha var herzaman tariflerle beklerim haberiniz olsun:) Tarifleriniz 3 gün icinde yayinlanmiyorsa ben gözden kacirmisimdir rica ediyorum hatirlatin . Kendi adimada özür diliyorum.

Tarif yollamak icin Yorum yazamiyorsaniz mail atin arkadaslar ama blogunuzun veya sitenizinde adini yazmayi unutmayin:)

mail adresim

pasa-kizi@hotmail.de

1 yorum:

  1. Davetiniz icin tesekkür ederim güzel tariflerle dolmus etkinlik bende tarifimi yayinladim ugrayip alabilirsiniz
    kolayliklar dilerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo