20 Şubat 2012 Pazartesi

Cornflakesli kurabiye‏


Selam arkadaslar bu havalarda icinizi sicak bir cayla ISITMAk istersinir deyilmi , yanindada söyle lezzetli kurabiye kim istemez :) Arkadasimiz Eminede aynen böyle yapmis cayin yaninda bu güzel kurabiyeleri hazirlamis azicikda uzak oldugumuz icin banada düse düse resimleriyle tarifi düsmüs:)) Böyle dedigime bakmayin ama aslinda en güzel yanida bana düsmüs. Emine arkadasima coooook tsk.ediyorum bu güzel tarif icin ellerine saglik canim. Unutmadan birsey daha yazim Emine arkadasim cok tabiki hangi Emine bu diyede illaki düsünüyorsunuzdur:)) Yiyenim Semacimin biricik eltisi Emine oluyor bu :)))) hadi bakalim yapanlara simdiden kolay gelsin ve afiyet olsun.
Malzemeler:
250 gr.tereyagi
2 su bardagi nisasta
2,5 su bardagi un
1 su bardagi pudrasekeri
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya
2 yumurta


Uzeri icin:   eritebileceginiz pasta cikola,yeterince Cornflakes 
 Eritilesdcfosdc,  yeterin
Malzemelerin hepsini karistir  ceviz büyüklügünde yuvarlayin 200 derecede pisir
Kurabiyeleri erimis cikolataya bandir sonra cornflakese bandir, sogumaya birakin.

6 yorum:

  1. Eline saglik nefis görünüyorlar. Benim oglusum eminim bunlara bayilir. Tarifini aldim insallah deneyecegim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Emine hanimin ellerine saglik canim kardesim... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. paşam saol canım ne güzel olmuş eminenin eline sağlık .

    YanıtlaSil
  4. Gelibolu17′nin hazırladığı

    “Çay,Kahve Bahane” etkinliğine

    24 ŞUBAT-9 MART tarihleri arasında

    http://elifindefterinden.com yani ben ev sahibeliği yapacağım…

    Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken “hadi çayı koy” geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen “sabah kahvesine geleceğim” deriz…
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız….

    “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

    Muhammed Mustafa (s.a.v)

    Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz
    Tariflerinize “çay,kahve bahane” etkinliği için Elif’in Defteri’ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
    http://elifindefterinden.com adresimde yayınlayacağım
    Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
  5. tanıştığıma memnun oldum canım
    mmm harika aldım mmm mis
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba arkadaşlar;
    Hepinizin malumu olduğu üzere, oldukça farklı ve zengin bir yemek
    kültürüne sahibiz Ülke olarak.
    Zaman zaman çeşitli programlarda ve etkinliklerde daha önce hiç
    duymadığımız tatmadığımız lezzetlerle karşılaşıp şaşırıyoruz ve
    çoğunlukla bizde yapmaya çalışıyoruz,
    Bende düşümdümki "Yöresel Lezzetler Etkinliği" düzenleyip bloglar
    arasında değişik kültürlere,farklı bölgelere ait
    yemek,çorba,tatlı,hamur işi gibi bir çok çeşitli yöresel yemeği
    elimizden geldiği kadar bir araya toplayalım istedim...Tabi siz
    değerli arkadaşlarımın sayesinde...

    "Yöresel Lezzetler Etkinliği"mize 22 Mart-12 Mayıs Tarihleri arasında

    ben http://safiyeile.blogspot.com blogumda ev sahibeliği
    yapacağım,göndereceğiniz güzel tarifleri
    beklerim,tariflerinize "Yöresel Lezzetler Etkinliği" için Safiye'ye
    gönderiyorum diye linkimle birlikte not düşüp,tarifinizede hangi
    yöreye ait olduğunu yazıp,
    bana haber verirseniz
    tariflerinizi severek yayınlayacağım.
    Blogu olmayan fakat tarif göndermek isteyen arkadaşlarımızda tariflerini,
    fotoğrafını ve yapılış şeklini yazarak

    safiye.serbest@hotmail.com adresime mail atarak etkinliğimize katılabilirler...

    Etkinliğimize herkes davetlidir,istediğiniz kadar yöresel lezzetle
    katılabilirsiniz...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo