25 Ocak 2011 Salı

Arkadasim Nurayin sofrasi

Merhaba arkadaslar ,

Sevgili arkadasim Nuray yine güzel tarifler yollamis bana ama önce size hazirladigi bu güzel masayi göstermek istedim sonrada tariflere gecelim, Masamizda etsiz cigköfte ve sucuklu pizza var. Cok tesekküler canim , olsada yesek iyi olurdu yane:)

Bu siralar cok yogun, moralsiz ve bitkinim malesef , bu yüzdende fazala bulogumla ilgilenemiyorum , 2 haftadir 6 yasimdaki oglumun dis agrisiyla ugrasiyoruz tüm ev halki huzursuz, cocuk ruhundan anlamayan bir dis doktorunun sayesinde basimiza gelmiyen kalmadi arkadaslar. Artik oglum agzini dis dr.una acmiyor. Neler yaptik ama mümkün olmadi. Bu gün 22 km uzakta cocuklar icin olan özel dis dr. na götürdüm ( bu arada kasim ayindan beri bu 4cü dis doktorumuz ) ve okadar moralsiz ve bitkindimki , doktorun teklifini hemen kabul edip imza attim , teklifi narkoz yapilacak ve öylede dis sorunlari giderilecek. Nedersiniz arkadaslar dogrumu yaptim, Dr.dan geldigimden beri huzursuz .

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo