11 Kasım 2010 Perşembe

Giotto` lu Yaspasta





yine güzel bir pastayla geldim arkadaslar umarim kolayca anlatabilirim yapilisini cünkü yaparken aklima nasil geliyorsa yapiyorum sonra bunlari tek tek yazmak baya zor oluyor:)

yine pantispanya kekimiz ayni ama ben yinede tarifi eklim.

kek icin malzemeler

5 yumurta ,200 seker, 150 un, 1 p.kabartma tozu,

kekin yapilisi

yumurtalarimizi sekerle iyice köpürene kadar cirpalim en az 7 dk. sonra un ve kapartma tozunu yavas karistira karistira ekleyelim.önceden istilmis firinda 180 derecede 25-30 dakka pisirelim, sogutup üce bölelim.

Kremasi icin malzeme:

800g sivikrema (schlagsahne)

4p. krema sertlestirici ( sahnefestiger)

2-3 yemek kasigi tozseker

4P. Giotto

Yapilisi:

kremamiza kerema sertlestirici, toz sekerimizide enleyip iyicene cirpalim.

kekimizin 1. katina bir miktar krema sürelim. 2. katina yine krema sürelim ve Giottolardan 13 tane ayirip diyerlerini ortadan bölüp kremamizin üzerine yerlestirelim . 3. katimizi ekleyelim üzerine ve kenarlarina krema sürdükten sonra üzerinede benim yaptigim gibi kremayla süs yapip ayirdiginiz 13 Giottoyu yerlestirin ve dinlenmesi icin buzdolabina koyun.

Not. Giottolari kekin ortasina eklemek icin ortadan bölme yerine ezip kremayada karistirabilirsiniz ben öylede yapiyorum cokdaha güzel oluyor. bunu ilk denedim

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo