19 Eylül 2010 Pazar

Perisan pasta



bu pastayi yine son kermesimizde yapmistim ama bu pastanin keki haric herseyi benim kafama göre oldu:) üzerini hele hepten karistirdigim icinde adini perisan pasta koydum:)

cokda lezzetli serinletici bir pasta oldu umarim dener beyenir yorum yazarsiniz:)

kek icin malzemeler

5 yumurta ,200 seker, 150 un, 1 p.kabartma tozu,

kekin yapilisi

yumurtalarimizi sekerle iyice köpürene kadar cirpalim en az 7 dk. sonra un ve kapartma tozunu yavas karistira karistira ekleyelim.önceden istilmis firinda 180 derecede 25-30 dakka pisirelim, sogutup üce bölelim

kremasi icin

  • 800g sivi krema ( sahne)
  • 50g zarbitter cikolata
  • 1P.vanilyapudin
  • 500lm portokalsuyu
  • 3-4 yemek kasigi incir receli ben kullandim (portokal receli ) daha güzel olu bence

Yapilisi

önce Vanilya pudingle beraber portokalsuyunu ocagimiza koyalim ve puding pisirir gibi pisirelim.( puding sekersiz ise icine 2-3 kasik toz seker ekleyelim).pisirdikten sonra ilik olmasi icin kenara alalim ama üzeri kapali olsun yoksa üzeri kaymakmasir.

kremamizi iyice cirpalim ve kekimizin 1. katina sürecegimiz kremamizi recelimizle karistiralim,ve sürelim.

2. katina önce kremamizi sonrada portokalla yapmis oldugumuz pudingi sürelim ,2-3 kasik ayiralim ,kalibimizin kepcesi takiliysa durmasi taha güzel olur .

3. katimiza gecmeden kenarlarina sürmek icin biraz krema ayirin.3.katimizda kremamizi sürün ama tüzeltmeyin ayirdigimiz 2-3 kasik portokal pudingimizi rasgele kremaya karistiralim.

zarbitter cikolatamizi eritelim ve bunuda kerema ve portokal karisimina karistiralim.Üzeri düzenlenmicek. 1 saat buzdolabinda dinlendikten sonra kekimizden kepceyi cikaralim ve ayirdigimiz kremayi kenarlarina sürelim

3-4 saat dinlendirelim .Mümkünse birgün:)

gercekten anlatmasi yapmasindan zormus umarim anlatabilmisimdir . yapmak isteyen olursa yardimci olabilirim yinede

5 yorum:

  1. ne perişanı süper bir pasta olmuş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. http://belguzar anne.blogspot.com21 Eylül 2010 09:39

    merhaba elıne sağlık emınım çok guzeldır çunku emek verıyorsun sevgı katıyorsun bırak perışan pasta olsun sevgıler

    YanıtlaSil
  3. Görüntüsü hiç perişan gibi değil :) ellerinize sağlık
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ben bu pastayi Hochzeitstorte diye biliyorum sadece portakal suyu yerine Maracujasaft kullaniyosunuz ve üstüne cikolata dökülmüyor... harika bir yaspasta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. desenize ben bilmeden dügünpastasini hazirlamisim:)portokallada cok güzel oldu , evet gercekten harikaydi:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo