14 Eylül 2010 Salı

Kayik Köfte


Bu aralar nedense ispanak köfte karisimi cok yapiyorum sevdigimiz vede yakistirdigigimdandir diye düsünüyorum:) kayik köftelerimizi istenilirse mantarlada yapila bilir cokda lezzetli oluyor bizim evde benden baska kimse mantari sevmedigi icin ben ispanakli yaptim

ölcü olarak vermiyorum

malzemeler

kiyma , köfte harci, sogan ,ispanak ,rendelenmis kasar peynir, salca, tuz,karabiber

yapilisi:

kiymamizi köfte harciyla karistirtiktan sonra yumurta büyüklügünde kiyma alalim ve kayik sekili verelim ,tepsiye dizelim ve sosunu hazirlayalim , suyla salcayi karistiralim birazda tuz ekledikten sonra sosumuzu köftelerimizine dökelim, ic malzemesini koymadan firinda 10dk. pisirelim

icmalzemesi icin soganimizi dograyip yagla kavuralim icine yikanmis dogranmis ispanagimizi ekleyelim , tuz ve karabiberde ekledikten sonra suyunu cekene kadar pisirelim. Firindan cikardigimiz köftelerimizin icine dolduralim üzerlerinede rendelenmis kasar peyniri ekelem ve firina 10-15 dakka daha verelim

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo