19 Eylül 2010 Pazar

Soslu şinitsel



Emine yengem yapmis ve bizlerle paylasilmasi icinde bi güzel resimlemis şinitsellerini ,kendisine burdan tsk.ediyorum bu tarifi uzun zaman önce almistim yayinlamayi unuttugum icinde kendisinden özür diliyorum.Yeni tariflerini bekliyorum:))

malzemeler:

2 tavuk gögsü, 3 yumurta, 4-5yemek kasigi galeta unu, 2 yemek kasigi un, tuz,

kizartmak icinde sivi yag

sosicin:

1 orta boy patates, 1orta boy havuc, 1/2 konserve mantar, 2-3 kasik soßenbinder, 200g sivi krema (türkcesini bilmiyorum resmini koydum:)

Yapilisi:

Tavuk gögslerini ortadan bölelim sonra tekrar yassi sekilde bölelim fazla incede olmasin.tuzlayalim . un ve galeta ununu karistiralim

Önce cirpilmis yumutraya,sonrada unla galeta unu karisimina iki yaninida batiralim ve kizartalim.

sos yapilisi:

patatesi ve havucumuzu soyalim .Tencereye dograyalim 2 bardak suyla iyicene pisirip brenderle püre yapalim. Önceden süzmüs vede yikamis oldugumuz mantarlarimizida ince dograyip ekleyelim bir kaynatalim.200g sivi kremayida ekleyip soßebindemizden kasikla ekleyip karistiralim sos kivamini alanakadar tuzunuda ekleyelim şinitsellerimizin üzerine gezdirelim.

afiyet olsun yapanlara yapmiyanlarinda agzi sulansin ben gibi:))

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo