19 Eylül 2010 Pazar

Cappuccino kremali yas pasta


Havvacigimin yine bizle paylastigi enfes bir pasta

Malzemeler:

keki:
5 yumurta
200g seker
150g un
1-2 yemek kasigi kakao
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya

Sekerlen yumurtalar iyice cirpilir icine diger malzemeler katilir cirpilir 26 cm'lik kelepceli kaliba bosaltilir. Öceden 180 derece isitilmis firinda kek pisirilir. Pisip pismedigini anlamak icin bir kürdanla kontrol edin. Kürdan kuru cikarsa pismis demekdir hamur yapisirsa biraz daha pismesi gerek.
Kek sogutulur 3'e bölünür.


krema:

1000 ml (1l) Schlagsahne (sivi krema)
3 paket vanilya ( eger cappuccinonuz tatsizsa 6 paket vanilya kullanin)
4 paket Sahnefest (krema sertlestirici)
5 yemek kasigi tatli cappuccino tozu ( eger cappuccinonuz tatsizsa 6 paket vanilya kullanin)

Krema malzemelerinin hepsini cirpma kabimiza alip koyulasana kadar cirpiyoruz.

Biraz cikolata dogruyoruz. Ben herzamanki gibi bademli cikolatami arasi icin tercih ettim :)



Dösenisi:

1. 1.kek (pandispanya)
2. kekin ustune kremadan sürülür, biraz bademli cikolatadan serpilir
3. 2.kek (pandispanya)
4. yine krema sürülür, biraz bademli cikolata serpilir
5. 3.kek (pandispanya).
6. pastanin üstüne ve kenarlarina geri kalan kremayi sürüyoruz. Kenarlarini düzlüyoruz
7. üstünü süslemek icin ben kinder cikolatayi ince ince dogradim pastanin üzerine serptim.
8. Kenarlari eritilmis cikolatayla süslenir

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo