21 Ekim 2013 Pazartesi

Karnibahar yemegi

Karnibahar yemegini ben cok severim ama evimizde diger sebzeler gibi cokda sevilerek yendigini söyleyemem.
Sevilerekte olsa sevilmeyerekte olsa ne yeniyorsa evde devamli yapmamaya özen gösteriyorumki sevdiklerinden nefret etmesinler ve sevmediklerinide tattikca alissinlar.
karnibahari bu yil ilkdefa pisirdim ailede cok yemek secen oglum haric herkes yedi ona tadina bile baktiramadim.
Yemek secilince cok kötü bir durum oluyor evde napcami sasiriyorum bazen yemeklerimi begenmeyene ekmek arasi ye git diyorum özelde yemek hazirlamiyorum.
Ekmek arasida aslinda vermesem iyi olacak belki ac olursa yer diyorum ama yok daha cok kivir zivira kosuyor busefer.
Bu yazimi sonunakadar okuyanlar kesin bana böyle yap söyle yap diyeceler biliyorum ama cok sey denedim olmuyor, Evde bir cocuga 3 kisi terbiye verirse isler istenildigi gibi gitmiyor. Herseyin hayirlisi bakalim nereyekadar yemek secerler.

Malzemeler.
1 karnibahar yikanit cicek cicek kesilecek, cicekleri büyük olursa ortadan birkez daha kesilebilinir.
200g kiyma
bir avuc pirinc
1sagon
1 yemek kasigi salca
siviyag, tuz

Yapilisi:
Soganimizi soyup ince dograyip bir tencerede sivi yagla iyicene kavuralim .
Icine kiymamizida ekleyip pisirelim ve salcamizida ekleyip kavuralim.
karnibaharimizida ekleyip üzerinden 3 parmak asagisakadar su ekleyip tuzunu ve pirincini ekleyip 20-25dakka pisirelim benim yemegim biraz fazla pisti baska islede dalinca :) siz biraz daha diri diri yaparsaniz dahada güzel olur.

2 yorum:

  1. karnibahar yemeğini zaten çok severek yerdim sizin sayenizde dahada bir çok sevmeye başladım emeğinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo