29 Ocak 2013 Salı

Yumurtasiz ve Sütsüz Etkinligimizde ÇİKOLATA SOSLU TAHİNLİ KURABİYE

isteEtkinlik icin güzel bir tarif daha geldi ben simdi nasil etkinlik bitti diye bunlari eklemim ya yapamamki :) dedigim gibi etkinlik bitmis olsada ben burda gelen tüm tarifleri yumurtasiz ve sütsüz kategorisine ekliyecegim.
Bu güzel kurabiyeler icin arkadasima cok tsk.ediyorum ve ellerine saglik diyorum.Bloguna ziyaret icin bir tik Gülo Anne Mutfakda



MALZEMELER
1 su bar.tahin
1 su bar.sıvı yağ
1 su bar.+ 2 yemek kşğ pudra şekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
3-3,5 su bar.un
ÜZERİ İÇİN
 1 paket Hazır çikolata sosu
YAPILIŞI
Tüm malzemeleri ( unu yavaş yavaş) karıştırıp hamur elde edin.Elde ettiğiniz hamuru buzdolabında  30 dak .dinlendirin.elinizle şekil verin 175 fırında üzeri fazla kızarmadan çıkarıp hiç ellemeden tamamen soğumasını bekleyin( Tepsiden almayın dağılır) Kurabiyeler pişerken çikolata sosu üzerindeki tarife göre yapın ılıkken tahinli kurabiyelerin üzerine  istediğiniz şekilde koyun
AFİYET OLSUN

4 yorum:

  1. ımmm nefis ve pratik
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. merhaba, çok faydalı ve güzel bir etkinlik hazırlamışsınız, davetiniz için çok teşekkür ederim, biraz geç olsa da icabet etmek istedim, kabul ederseniz.
    Yeni bir tarif deneme imkanım olmadı, uygun görürseniz sayfamdaki bir tarifle katılmak isterim.
    http://semaver1.blogspot.com/2010/01/fndkl-kurabiye.html
    kolay gelsin, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kuzum halen devam ediyorsun.
    ellerine sağlık çok faydalı oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, etkinlik için antep fıstık ezmesi tarifimi ekledim, kolay gelsin, sevgiler...
    http://semaver1.blogspot.com/2013/01/kolay-fstk-ezmesi.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo