17 Nisan 2012 Salı

LORLU KURABİYE

Günaydin canlar bugün yine güzel bir kurabiyeyle basliyor etkinligimiz:)
bende bayadir kkurabiye yapmadim, yapmayi istiyorumda cocuklar bana yardim etmek icin sirada bekliyor onlarla ugrasmakda istemedigim icin erteliyorum :)

Bu güzel kurabiyeler icin arkadasimiza cok tsk.ediyorum.
Blogu ziyaret icin tiklayin meleklerimle


MALZEMELER:
*250 gr tatlı lor
* 1 su bardağı toz şeker
*125 gr margarin
* 1 adet yumurta
* 1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
* aldığı kadar un
ÜZERİ İÇİN:
*toz şeker
YAPILIŞI:
Lor ile şekeri karıştıralım.ortasını açıp margarin,yumurta,kabartma tozu,vanilyayı ilave edip karıştırın.Yavaş yavaş un ilave ederek kulak memesi yumuşaklığında hamur yapalım.Merdane yardımı ile açıp istediğimiz kalıplarla keselim.İri taneli toz şekere bulayıp önceden ısıtılmış fırında pembeleşinceye kadar pişirelim.
AFİYET OLSUN.........

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo