9 Nisan 2012 Pazartesi

KEREVİZ SALATASI

Merhaba arkadaslar bugün nasilsiniz,
burda havalar yagmurlu ve karanlik icimiz kararmis bir sekilde oturuyoruz:) umarim sizlerin bulundugu yerlerde havalar güzel ve iciniz aydinliktir.Güzel bir kereviz salatasiyla etkinligimize devam ediyorum Arkadasimizin diger tariflerinede merak edenler Blogu ziyaret icin tiklasin Hanife1

Selamlar arkadaşlar cümlemize mutlu bir hafta dilerim.....Çocukluğumdan beri bizim evde kereviz pişmez sık sık faydalarını duyarım geçenlerde pazardan kereviz aldım nasıl yapayım diye kararsız kaldım....
Gün arkadaşımdan birisi madem kerevizi ilk defa pişireceksen benim tarifimi dene kokusu hissetmezsin dedi bende arkadaşımın tarifiyle yaptım kerevizin kokusunu hissetmedim sarmısak ve yoğurdun tadıyla güzel bir salata oldu....
Yinede marul salatasını veya patates salatasını tercih ederim ama şifa niyetine yedim...Evet şimdi tarifimize geçelim...
Ben ilk defa yaptığım için miktarı az tuttum...
1 tane kereviz
2-3 kaşık sıvıyağ
Damak tadına göre tuz
2-3 kadar yoğurt
2 diş sarmısak
Kerevizi yapraklarından ayırıp kabuğunu soydum rendeledim sıvıyağ koyduğum tencereye rendelediğim kerevizi koydum...
Rendelediğim kereviz kararmasın diye rendeleme işleminden sonra oldukça acele ettim o kadarki kerevizin yarısını rendeleyip tencerede arada bir karıştırarak sotelemeye başladım ardından diğer yarısınıda rendeleyip ekledim ....Beş on dakika soteledikten sonra ocaktan aldım....
Yoğurdu rendelenmiş sarımsakla karıştırdım ılıyan kerevizide ilave ettim salatamız hazır..
Salatamı Marifetname ve Paşasofram arkadaşlarıma gönderiyor kolaylıklar diliyorum...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo