7 Nisan 2012 Cumartesi

KAKAOLU TOPKEK

Cocuklarin severek yedikleri ve biz büyüklerinde yok diyemeyecegi güzel keklerde geldi yanindada güzel bir cay iyi gider :)
cayi ben demliyorum ve arkadasimin Bloguna kekleri almaya gdiyorum:) kendisinede cok cok tsk.ediyorum.
ziyaret icin tiklayin
Mutfaktakiacemi

Pandispanya kıvamında, yumuşacık, süngerimsi keklerim. Denemelisiniz. Bu nefis tarifimi, 74. Porselen demlik Çay saati Etkinliği'nin ev sahibi sevgili pasasofram ' a gönderiyor, ve etkinlikte kolaylıklar diliyorum.



Malzemeler:
2 yum.
1 bardak şeker
1 ç. Bardağı sıvı yağ
1 çay b. Ilık su
1,5 b.un
2 y.k.kakao
1 çay k.tarçın
1 pkt k.tozu
1 pkt vanilya
½ çay k.karbonat
Yapılışı:
Un, tarçın, kakao, vanilya ve kabartma tozunu birlikte eledim. Yumurtaları köpürene kadar çırptım. Suyu ve sıvı yağı ekleyip tekrar çırptım. Kuru karışımı ekledim. İyice karıştırıp, içine kağıt kalıp yerleştirdiğim silikon topkek kalıplarına paylaştırdım. 175 der. de (önceden ısıtmadım), kürdan testinden geçene kadar pişirdim.
Bu ölçülerle 15 tane kek çıktı.

2 yorum:

  1. (: şu kek hayatımın vazgeçilmezi olsa gerek. ellerinize sağlık çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler sevgili cafemuss.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo