17 Eylül 2010 Cuma

Limonlu kek


benim yiyenlerimin hepsi bir baska becerikli nede olsa halalarina cekmisler canim ya:))) Semacim benim vazgecemedigim keklerden biridir limonlu kek tarif icin cok tsk.ediyorum ellerine saglik canim

nedense sevdadan hiccccc tarif gelmiyor :))) en kisa zamanda bekliyoruz:))

Malzemeleri

4 yumurta
1,5 su bardagi seker
1 paket vanilya

önce bunlar cirpilir sonra

1 su bardagi siviyag
1,5 su bardagi süt
yarim limon kabugu ve suyu
un
2 paket kabartmatozu

üzeri icin
pudra sekeri
limon


hamur cirpilir yaglanmis tepsiye dökülür
ben kücük kaliba döktüm 2 kek cikti
isteyen biraz daha büyük kaliba dökebilir
170 derecede pisirilir

pisdikten sonra pudrasekeri ve limon karistirilip
kekin üzerine sürülür.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo