13 Mart 2011 Pazar

Sevgililer günü pastasi

60.Tarifimiz

Arkadasim Nuray sevgililer gününde yaptigi pastasini bizimlede paylastigi icin kendisine coook tsk.ediyorum. Ellerine saglik arkadasim umarim aranizdaki sevgi saygi muhabbet hep ilk gün gibi kalir.

Malzemeler:
4 tane yumurta
1 su bardagi seker
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi süt
aldigi kadar Un

Kremasi icin:
1 Packet cikolatali pudding (pisirmek icin 4 su bardagi Süt ve 3 kasik seker)
üzerine cikolata rendesi ve badem

Yapilisi:
Bütün malzemeleri sirasiyla güzelcene bir kabda karisdirin, tepsinizi yaglayin ve bir 15 dakka bekletin. Sonra 170 derecede önceden isitilmis firina verin. Benim firinim 40 dakkada pisirdi siz ona göre ayarinizi yapin kac dakkada firininiz pisiriyor ise (kürdan ile test edin)

Sonra firindan cikdikdan sonra üzerine 2 su bardagi süt gezdirin. Pudinginizi pisirin ve pastanin üzerine yayin, cikolata rendesi ve badem ile süsleme yapin, ben esim ve benim ilk bas harflerini badem ile yazdim:) sonra 2 saat buzdolabinda bekletin, ceviz ile servis edin

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo