21 Mart 2011 Pazartesi

Pinti Tatlisi

135.Tarifimiz

Güzel bir tatlimiz geldi, kolay ve lezzetli bir tatli gibi görünüyor:)

Arzu arkadasasimizin ellerine saglik diyorum ve cok tsk.ediyorum etkinligimize katildigi icin

Yapilisi:

1 cay bardagi sivi yag
1 cay bardagi erimis yag
1 cay bardagi süt
aldigi kadar un...

Bu hamuru yoguruyoruz ve sonra ceviz büyüklügünde parcalar alip elimizle biraz aciyoruz icine ceviz tozseker karisimi yapip yerlestiriyoruz...rolu yapip tepsilere diziyoruz...resimdekiler gibi oluyolar...önceden isitilmis 200 de 15-20 dk felan pisiyor

Bi tarafdan 2 bardak seker ve 2 bardak suyu serbet yapip kaynatiyoruz biraz llimon suyuyla...
firindan cikan tatlilari ilik serbetin icine atip biraz bekletip direk hindistan cevizi olan bi tabaga alip hindistan cevizine güzelce buluyoruz heryeri hindistan cevizi oluyor...
cok nefis bi tatli...bu tatlini adini bilmyioruz ben bir isim koydum cok asiri malzemesi olmadigi icin pinti tatlisi demistim hahahaha...insallah begenirsiniz...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo