16 Mart 2011 Çarşamba

MORLAHANALI SALATA

89.Tarifimiz

Akradasla bugünden beri benim blogda sorun var resim eklemekte cok zorluklar cekiyorum, bu arada tarifini görmedigim eklemedigim arkadaslarim varsa lütfen haber etsin cünkü bu sorunla ugrasmakdan tarifleri kacirmis olabilirim, kusuruma bakmazsiniz umarim.

Bukadar cici salatayi ben buraya eklemek icin neler yaptim:) ama sonunda basardim:) arkadasima bu güzel tarif icin cok tsk.ediyorum.

blogunu ziyaret etmek isteyen arkadaslarim buyursunlar sedosca

MALZEMELER

  • YARIM MORLAHANA
  • 4 ADET PATATES
  • TUZ,KARABİBER,
  • 1 YEMEK KAŞIĞI TEREYAĞ
  • LİMON SUYU
  • SÜSLEMEK İÇİN
  • ,HAVUÇ,
  • SALATALIK
  • ,LAHANA TURŞUSU

YAPILIŞI

1.PATATESİ HAŞLAYIP EZİN.İÇERİSİNE TUZ KARABİBER TEREYAĞI EKLEYİP KARIŞTIRIN. 2.LAHANAYI ROBOTTA ÇEKİP AZ LİMON SUYU TUZ SIVIYAĞ EKLEYİP BEKLETİP SUYU CIKANA DEK YOĞURUN 3.KASEYE SUYUNU SIKIP MOR LAHANIN YARISINI KOYUP BASTIRIN ÜZERİNE PATATESDEN CİVCİV YAPMAK İÇİN BİR PARÇA AYIRIP KALAN PATATESİ EKLEYİP BASTIRIN BUNUN ÜZERİNE KALAN DİĞER LAHANAYI EKLEYİP BAKTIRIP TERSİNİ ÇEVİRİN.ÜZERİNE AYIRDIĞINIZ PATATESLE CİVCİV YAPARAK SÜSLEYEBİLİR KENARLARINADA TURŞU DİZEBİLİRSİNİZ. AFİYET OLSUN

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo