17 Mart 2011 Perşembe

Limonlu kek

94.Tarifimiz

Limonlu kekde geldi. Sevmiyen varsa yemesin ben yerim, limonli keki herzaman bir baska sevmisimdir:) aslinda ben limonu cok seviyorum , hic unutmuyorum Limonu sevdigim icin Emine yengem her ne alirsa bana limonlu alirdi seker, pasta, cikolata bile:)) dedim artik baskada al yeter :))) ama yinede cok severim.

Arkadasimada cok tsk.ediyorum bu güzel tarif icin, bloguna ugramak isteyenler Tıklayin

Malzemeler:

4 yumurta

1,5 su bardağı şeker

1/2 su bardağı sıvıyağ

1/2 su bardağı süt

Bir limon suyu

1 limon kabuğu rendesi

2,5 su bardağı un

1 paket kabartma tozu

istenirse üzerine limonlu sos

Yapılışı:

1-Yumurta ve şeker mikserle beyaz renk alıp köpük köpük oluncaya kadar çırpılır.Üzerine süt,sıvıyağ ilave edilip karıştırılır.

2-karışıma Limon kabuğu rendelenir,suyu sıkılır.Un ile k.tozu karıştırılıp kaşıkla köpüğü söndemen karıştırılır.

3-Hazırlanan kek hamuru yağlanmış ve unlanmış olan orta boy kek kalıbına dökülerek 175 derece fırında yaklaşık 40-45 dk.pişirilir.

Afiyet olsun

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo