17 Mart 2011 Perşembe

Brokkoli salata

95.Tarifimiz

Su salatanin güzelligine bakin, sanki hic pismemis gibi:) ama arkadasimiz bu güzelligin sirrini bizimle paylasmis,paylasim icin ve bana yaptigi yardimlar icine kendisine coook tsk.ediyorum

Bloguna ugramak isteyenler Tıklayin

malzemeler

  • 1 tane brokkoli (500 gramlik )
  • 200 gram süzme gogurt
  • yarim cay bardak kadar cekilmis ceviz
  • 1 dis sarimsa
  • tuz
  • 2 yemek kasik zeytin yagi
  • 2 .3 sap dere otu taze

hazirlanisi

  • Tencereye suyu katin su kaynasin kaynayan suyun icersine brokkoliyi yikayip birakin yaklasik 3-4 dakika haslansin.
  • Bir legenin icersine buz gibi su koyun brokkoliyi kaynarsudan cikar cikmaz soguk suyun icersine birakin.
  • Brokoli yesil kalmasi icin.
  • Bcakla dallarini ayirin suyunu süzdürdükten sonra.
  • Yogurt ,sarimsak,tuz,zeytinyag ve dere otunun bir kismini dograyin kasikla karistirin.
  • Ben dere otunun rengi yesil olmasi icin kaynar suya batirip hemen soguk suyun altina tuttum.
  • Brokkolileri salata tabagina siralayip üzerine yogurtdunuzu üzerine dökün.
  • Cevizi cise dokunur sekilde salatanin üzerine serpistirin.
  • Dere otununda yapraklarinda üzerinede koyun.
  • Brakkoliyi haslarken dikkat etmeniz teksey fokurdayarak kaynar suya birakip cikardinca soguk suya tutmaniz .Yemyesil bir sebze oldugunu göreceksiniz.
  • Bu salatamin arkadasim in etkinligine severek bu salatami gönderiyorum

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo