9 Mart 2011 Çarşamba

KURU YUFKADAN BÖREK

10.Tarifimiz

Arkadasim lütfiyeden gelen güzel bir börek var sirada:) ama bir güzelde yapilisini anlatmiski cok kolaymis yapmasi bakin hemen sizde cayin yanina hazirlayin:) ama baska tarileride var buyrun. Tıkla

6 yufka indirerek işe başladım

patatesleri ateşe koyup haşladım

soğanı rendeleyip kavurdum.haşlanan patatesleri püre haline getirip soğanlara ekledim.bir müddet soğuttum

içine tuzunu,karabiberini ekledim

bir tepsiyi yağlayıp,itina ile ıslattığım yufkanın birini serdim

yoğurt,yumurta ve sıvıyağ ile hazırladığım karışımdan sürdüm.iki yufka daha koyup iç malzemesini ekledim .kalan yufkalarıda koyduktan sonra kalan karışımı üzerine döktüm

susam,çörek otu serpiştirdim

üzeri kızarana kadar fırında pişirdim.hımmm çıtır çıtır...

eğer yumuşak olmasını istiyorsanız çıkarınca kenarlarına biraz su gezdirin

AFİYET OLSUN

1 yorum:

  1. Nefis görülüyor canim bu arada arkadaki cilek arkadaslar gözümden kacmadi :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo