26 Mart 2011 Cumartesi

Kuru Fasulye Kremalı Çilekli Tatlı

162.Tarifimiz

Merhaba arkadaslar alis veristen yeni geldim daha aldiklarimi bile yerlestirmeden bir kactane tarifi eklemek icin oturdum:)

Arkadasimiz gercekten cok degisik bir pastayla katildi etkinligimize ,ben böyle bir pastayi ne duydum ne yedim :)

bunu denemek de gercekten bence cesaret ister:)) görünüs harika olmus tadida güzel oldugunu ben inaniyorum , gercekten denemek gerekiyor.

Arkadasima cok tsk.ediyor ve ellerine saglik diyorum ,arkadasimizin baska tariflerinede bakmak isterseniz buyrun diklayin hasretlilezzetle

MALZEMELER:
  • 1 paket rondodan gecirilmis kakaolu pötibör bisküvi
  • 3 yemek kasigi eritilmis tereyag
  • 1 su bardagi haslanmis kuru fasulye
  • 8-9 yemek kasigi seker (seker miktarini arzuya göre ayarlayin)
  • 1 paket vanilya sekeri
  • 1 paket vanilya aromali pudding tozu
  • 2 su bardagi süt
  • 1 paket krema sertlestirici
  • 1 paket kirmizi jöle
  • yarim kilo kadar cilek
  • üzeri icin: hindistan cevizi
HAZIRLANISI:
  • Bisküvilere tereyagini ilave edip iyice karistirin. Borcam veya kek kalibinin alt tabanina yerlestirin.
  • Kuru fasulyeye sekerleri ilave edin ve rondodan gecirin.
  • Kücük bir tencereye sütü alin, pudding tozunu ilave edip sürekli karistirarak kaynattin (gerekirse biraz daha süt ilave edin), hafif sogumaya birakin.
  • Puddingi kuru fasulye püresine, krema sertlestirici ile iyice karistirin. Arzuya göre seker ilave edin.
  • Hazirladiginiz puddingli kuru fasulye kremasini kaliba yelerstirin. Üzerine ikiye bölünmüs cilekler dizin.
  • Kirmizi jöleyi paketdeki tarife göre hazirlayin. Cileklerin üzerine gezdirin. Sogumaya birakin.
  • Tatlinin üzerine strec folyo sarin ve bir gece buzdolabinda bekletin.
  • Servis edeceginiz vakit üzerine kalan cilekleri dizin ve hindistan cevizi serpin.
  • AFIYET SEKER OLSUN :-)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo