12 Mart 2011 Cumartesi

Kurabiye Çeşitlemesi

50.tarifimiz

Su kurabiyelerin görünüsüne bakarmisiniz ya nekadarda güzeller:) Cok tsk.ediyorum arkadasim bu güzel kurabiyelerini bizimle paylastigin icin.

Ehlikeyf arkadasimin blogunu ziyaret icin Tıkla

Malzemeler:

-1 paket margarin(oda sıcaklığında)

-1 su bardağı sıvıyağ

-1 su bardağı pudra şekeri

-1 yumurta

1 paket kabartma tozu

-100 gr. hindistancevizi

-4veya 4,5 su bardağı ( hamur toparlanmazsa un ilave etmek gerekir)

Hindistancevizi hariç tüm malzemeleri karıştırdım önce yumurtanın akına sonra hindistancevizine bulayıp 200 derecede kızarıncaya kadar pişirdim bazılarının ortasına marmelat koydum hamurun bi kısmını ayırıp içine kakao ve hindistancevizi koydum böyle değişik değişik oldular

Son olarak sevgili paşasofram tarafında davet edildiğim etkinliğe yolluyorum bu kurabiyeleri

güle güle gitsinler bakalım...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo