9 Mart 2011 Çarşamba

Kirazli pasta

3.Tarifimiz

Arkadaslar bugün cok yogun oldugundan dolayi tariflerinizi biraz yavas yayinliyorum ama elimden geldigince hepsini yayinlayacazim :) ilk gönderilenlerden basladim zaten öyle devam ediyorum:) .Aslinda bugün iki heycan birden yasiyorum 1. Heycanim büyük oglumu türkiyede söyledigi gibi ortaokula burdada söyledigi gibi Realschuleye kayit yaptircaz birazdan ve ben oglumdan cok heycanliyim:) 2. heycanimda etkinligim bugünün baslamasi oldu:) anlayisla karsilayacaginiza inaniyorum.

Beni herzaman tarifleriyle sevindiren arkadasim Nuray yine elini cabuk tuttu bana bu güzel pastayi yolladi kendisine cok tsk.ediyorum . Tabiki devaminida bekliyorum:))

Hamuru icin:

160 g Un
1 Yumurta
1 cay bardagi Seker
2 kasik Tereyagi
1 cay kasigi Kabartmatozu
1 paket Vanilya


Pudingi:

500 ml Süt
1 paket vanilyali puding,
yarim cay bardagi seker

1 yarim kavanoz Kiraz (Schattenmorellen)

Kirintisi:

100g Un
yarim cay bardagi Seker
1 kasik Tereyagi
1paket Vanilya


Yapilisi:
Sekerlen yumurtayi cirpin ve tereyagini katin. Sonra Un , kabartmatozu ve vanilyayi ekleyin. Güzel bir hamur yogurun. 26 cm'lik kelepceli kalibin altina ve kenarlarina hamuru döseyin ve üzerine kirazlari döseyin.
Puding malzemelerinin hepsi bir tencerede karistirilarak kaynatin biraz ilik üzerine dökün.Kirintisi icin tereyag ve seker cirpin. Un ve 1 paket vanilya katilin ve cirpin.
Pudingin üstüne serpin. Birazda badem kirigi serpin. 180 derecede yaklasik bir saat kizarana kadar pisirin.

1 yorum:

  1. Bunu bende severek cok yaparim herkesede tavsiye ederim, ellerine saglik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo