8 Mart 2011 Salı

KALPLİ KOKOŞ PASTA

1. Tarifimiz

slm arkadaslar 63. etkinligimizin ilk tarifini yayinliyorum, cayinizi demleyin ve yaninda neler yiyebileceginize siz karar verin:). Gercekten ben cok heycanliyim kolay deyil bukadar güzel tarifleri agirlamak :) , ama sizin yardimlarinizla cok güzel evsahipligi yapacagima inaniyorum. Pastasindan dahada güzel bir kalbi oldugunu düsündügüm bana ilk tarif yollayan arkadasim Funda ya cok tsk.ediyorum ve devamini bekliyorum:) Funda arkadasimin Blogunu ziyaret etmek icin Tıkla

MALZEMELER

1 PAKET HAZIR PANDİSPANYA

2 PAKET SADE KREM ŞANTİ

2 BARDAK SÜT

ÜSTÜNÜ SÜSLEMEK İÇİN KIRMIZI PASTA SİMİ

YAPILIŞI

RESİMDE GÖRDÜĞÜMÜZ GİBİ KESİYORU<>

1 yorum:

  1. Fundacim ellerine saglik Pastan cok sirin görünüyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo