10 Şubat 2011 Perşembe

Acma

" Hic hata yapmayan insan, hic bir sey yapmayan insandir Ve hayatta en büyük hata, kendini hatasiz sanmaktir!"(Yunus Emre)

Merhaba arkadaslar bu güzel sözler okadar cok hosuma gidiyorki sizlerlede paylasmak istiyorum artik. Umarim yemek blogunla bu sözlerin ne alakasi var deyip beni kinamazsiniz :)

Malzemeler:
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt ılık
1 pk yaş maya
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
5 su bardağı un
1 yumurta akı

Yapılışı:

Unu koyun ve havuz açın mayayı, sütü ,yağı ve yumurta akını koy.Yavaş yavaş yoğurun.Hamuru dinlendirin.Dinlenen hamura şekil verirken içine margarin sürerek şekil verin.Bu sayede açmalarınız katkat bir görüntüye sahip olacaktır.200 derece fırında ,üstüne yumurta sarısı sürerek pirişirin.

Tabiki bu tarifide Porselen cay saati etkinligi yapan arkadasim merakiyidir e gönderiyorum:) görmek icin Tıkla

3 yorum:

  1. YunusEmrenin bu sözünü bilmiyordum çok güzelmiş ben bazen kendime çok kızarım hata yaptığım için.Yüreğime biraz su serpildi.Paylaşımın için teşekkürler.
    Açmayı detaylı şekilde çok güzel anlatmışın eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine emeklerine saglik canim cok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok güzel olmuş uzanıp alasım geldi
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo