18 Ocak 2011 Salı

Kedi Dili Ekler Pasta Tarifi


Günaydin arkadaslarim sabah sabah sizlere güzel vede kolay bir tatli ikram ediyorum, ben tarifi biraz degistirdim ama yinede hepsini yazmaya calisacam,

Malzemeler

1 paket kedi dili bisküvi
1 paket cikolatalı puding
1 lt süt (yarısı krema yarısı puding için)
4 yemek kasigi un
5 yemek kasigi seker
1 paket vanilya
süslemek için fıstık içi veya hindistan cevizi
ıslatmak icin 1 kase süt

( benim yaptigim degisiklik: ben cikolatali puding kullanmadim . 1litre süt 9 kasik un 10 kasik seker 2 paket vanilyasekeri karistirdim, ve bunun yarisini biküvilerin üzerine diger yarisinada 3 yemek kasigi kakao ekleyip üzerine sürdüm . )

Hazırlanışı

- Önce pastanın icindeki kremayı hazırlayalım. Bunun için 500 ml süt icerisine seker ve unu ekleyerek kaynayana kadar karıstıralım, iyice koyulasıp fokurdadıgında vanilyayı ilave ederek ocaktan alalım. Oldukca koyu bir krema elde edeceksiniz.
- Kedi dili bisküvileri bir tepsiye sıralayıp herbirinin üzerine 1 tatlı kasigi süt gezdirin, ya da süt dolu kaseye daldırıp cıkarın.
- Her bisküvi üzerine hazırladıgınız kremadan bir miktar koyarak üzerine diger bisküviyi kapatın. Üstlerine kapadığınız bisküvileri de hafifçe sütle ıslatmanız iyi olur.
- Kakaolu pudingi, tarifinde yazdığı gidi 500 ml süt ile pisirin. Sıcak halde bisküvilerin üzerine gezdirin. Bu noktada size önerim benin gibi sığ bir tabak yerine daha derince bir kap kullanırsanız puding tasmayacaktır.
- Üzerini süsleyerek ekler pasta gibi tek tek servis yapabilirsiniz

Trifi aldigim http://www.ogrencimutfagi.com/ tabiki tesekkür etmeden birakmiyorum:)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo