10 Ocak 2011 Pazartesi

ÇÖKERTME KEBABI

Merhaba arkadaslar . Öncelikle tüm takipcilerimin yeni yili hayirlara vesile olmasini diliyorum, Rabbim yüzünüzden gülücükleri hic bir zaman eksip etmesin .(AminNNNNN)

Cok yogun ve güzel bir hafta sonra nihayet sizlere tekrar dönebildim. Güzel yiyenlerimden birtanesine söz yaptik . Birtanesi diyorum cünkü ikizler:) Aslinda cok güzel ikramlarimiz vardi ama okadar cok yogundukki hic firsat olmadi resim cekmeye:) .Ben tekrar burdan Yiyenim Semaya mutluluklar diliyorum.

Artik tarife gelim :)

Incindekiler:


600 gr dana eti
1 sogan (kalin piyaz dogranmis)
200 ml süt
1 tatli kasigi kimyon
1 carba kasigi kekik
80 ml zeytinyagi
250 gr Yogurt
1 dis sarmisak (dövülmüs)
5 adet orta boy patates ( iri rendelenmis veya ince kesilmis)
2 corba kasigi tereyagi
tuz , karabiber, pul kirmizi biber( arzu edilen miktarda)
siviyag (kizartmak icin)

Tarif:


Eti uzun ince piyaz seklince dograyin sogan ,süt, kimyon, kekik, 50ml zeytinyagi, ve karabiber ekleyip harmanlayin. Üzerini kapatip, en az 6 saat veya bir gece buzdolabinda dinlendirin.
yogurt, az zeytinyagi ve sarmisagi cirpin.
Patatesleri kizgin yagda kizartin , kagit havlu üzerine cikarip fazla yagini alin.
etleri alin izgara veyada isitilmis yagsiz tavada yumusayincaya kadar pisirin .
Patatesleri önce tabaga yerlestirin.
Üzerine etleri paylastirin, yogurduda üzerine gezdirdikten sonra, son olarakta
tereyagini eritip pul kirmizibiber katin biraz karistirin ve yogurdun üzerine gezdirin.
Afiyet olsun

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo