12 Eylül 2010 Pazar

Quentsch torte


Bu yaptigim pastayi camimize katki olsun diye yaptim ve orda satilmasi icin götürdüm , cogu arkadaslarim da bildigi gibi camimizde kiraciyiz ve cok zor oluyor almanya gibi bir yerde kiraci olarak camilerde faliyetler yapmak bu yüzden burda cami satin ala bilmek icin ugrasiyoruz yerini ayarladilar ve ins. hep beraber el birligiyle camimizi alacaz almanyada camilerimiz malesef türkiyedeki gibi minareli kutbeli olmuyor büyük bir solonu alip icini camilere benzetmiye calisiyoruz tabiki masraflar cok bu 3-4 pastayla olacak is deyil ama damlaya damlayada göl olurmus camimizde daha yapilan faliyetler var mesela persembe günleri patates kizartilip satiliyor ,pastalar yapilip satiliyor, carsamba ve pazartesi günleri mangallar yapiliyor mantilar yapiliyor satiliyor vs.vs. yardimlar toplaniyor bunu buraya yazma sebebim henüz haberi olmayan cematimiz olabilir vede yararlanmak isteyebilir, almanyadanda manti almak isteyenler varsa siparis edebilirler zevkle yapiyor arkadaslar yeterki camimize gelir olsunda bizimde corbada tuzumuz bulunsun:) bu yaziyi sonuna kadar okuduysaniz Allah razi olsun:) simdi gelelim tariflerimize

Malzemeler.

kek

1. 2 yumurta sarisi, 2-3 yemek kasigi ilik su, 100g seker, 1 P. vanilyasekeri hepsini iyicene cirpin

2. 75g un, 50g nisasta unu, 1p.kabartma tozu karistirin

3. 2yumurta beyazi , 1 yemek kasigi seker kar beyaz olanakadar karistirin

4. yumurta beyazi ve sarisini havali bir sekilde karistirin ve un karisiminida yine havali sekilde icine yavas yavas karistirin.

önceden isitilmis firinda 189 derecede 20 dk. pisirin

üzerine

1. 400g sivi krema (schlagsahne) 3 paket kema katilastiriciyla (sahnesteif) cirpin 200g schmand ekleyin devam cirpin (schmand türkcesini bilmiyorum)

2. tarifte 1 paket ama 1 paket bence cok geliyor yarisini eklicem birdaha yaparsam Quentsch orange , (portokal ling tozu) hazirladiginiz kremaya karistirin.

3. kekkalibinin kelepcesini gecirin kekin üzerine önce krama sonra suyu süzülmüs mandalina üzerinede mandalina suyuyla hazirladigimiz jöle (tortenguß) sürün ve bence bir gün bekletin yaspastalar herzaman 1 gün bekleyince daha güzel oluyor

bu tarifi ben yaseminden aldim yaptim birazcik deyistirdim tsk.ler yasemincigim

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo