19 Eylül 2010 Pazar

Patatesle havuc salatasi


günaydin arkadaslar önce serkese gecmis olsun diyorum , gercekten Türkiyemizin basinda kara bulutlar dolasiyor buaralar, ama Allahin izniyle hepsi düzelecek ins. ben cok etkilendim vede cok üzüldüm, bu yüzden blogumlada ilgilenmek icimden gelmiyor aslinda ama daha önce yaptigim ve yayinlamadiklarimida yinede yayinlamak istedim.

Malzemeler:

  • 3-4 orta boy patates
  • 3-4 havuc
  • tuz, karabiber
  • sivi yag

yapilisi:

önce patateslerimizi soyalim ve yikayip haslayalim.

Havuclarimizida soyalim ve rendeleyelim, 2 yemek kasigi sivi yag tuzla beraber renklerini deyisenekadar tavada kavuralim .

Pismis olan patateslerimizi catalla püre haline getirelim, icine 2 yemek kasigi sivi yag veya 1 yemek kasigi tere yagi , karabiber tuz, ben tatlandirici tuz ekledim, karistiralim ve yumurta büyüklügünde toplar alip yassi sekip verelim , ortasinida biraz cukur yapalim ve kavurdugumuz havuclarimizi üzerine ekleyelim.

istenilirse üzerine yogurt süs yapilir, ben yogurdun üzerinede dere otuyla süs yaptim

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo