11 Eylül 2010 Cumartesi

pastane kurabiyeleri


Malzemeler:

200gr.tere yagi, 2 yumurta, 1 subardagi seker, 1 fincan sivi yag

1 fincan nisasta, 1 vanilya, 1kabartma tozu,

alabildigi kadar un

Yapilisi:

Malzemeleri karistirin ve yumusak bir kulak yumusakliginda hamur yapin,1 santim kalinliginda acin ve istediginiz sekili verin isterseniz bardakla isterseniz kaliplarla sekillendirin. tepsiye yagli kagit kesin ve tepsiye dizin önceden isitilmis firinda kizarana kadar pisirin.pisirdikten son icine istenilirse recelde sürülüp iki taneyi üst üste kapatin sonrada cokulataya batirin sonrada cekilmis findik veya hindistan cevizi ,cekilmis fistigada batirilabilinir yani istenildigi gibi sekiller verilebilir ben bir kac misal verdim.

Bu tarifide Aysel abladan aldim resimdeki kurabiyelerde ayni tarif bayramda halamda cektidim ,o gun cok cesit oldugundan kurabiye yiyememistim ama simdi olsada yesek:)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo