19 Eylül 2010 Pazar

Mayali sarmasik



Yine yiyenim bizlerle baya tarifler paylasmak icin bugün bana mailler yagdirdi sag olsun:)) ama ben hepsini bir günde sizle paylasmicam :))

daha önce benim cevizle yaptigim bu tarifi Havvacim baska sekilde icinede cekilmemis hashas ve cekilmis ceviz ici koymus .Mayali hamur adi olan bu tarifi busefer ben mayali sarmasik olarak ekliyorum ,ve size havvanin yazdiklarinida yaziyorum:)

ben örülüsünü degisik yaptigim icin paylasiyorum
hamuru rulo olarak sardiktan sonra keskin bir bicaklan ortadan kesiyoruz.
Kestigimiz parcalari birbirine doluyoruz ve tekrar mayalandiriyoruz.
Pisdikten sonrada üzerine bolca pudrasekeriyle limonu karistirip sürüyoruz.

Ben hamurun yarisini bu sekilde yaptim okadar kabardiki hepsini yapsaydim firindan tasardi heralde.
Diger yarisindanda resimdeki gibi nutellali cörekler yaptim


Tafir icin tikla

http://pasasofram.blogcu.com/mayali-orgu/6605474

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo