2 Ağustos 2012 Perşembe

HİNTPARE


Merhaba arkadaslar Ramazani nasil tutacaz derken yarisina geldik Rabbime cok sükürler olsunki herseyin kolayligini veriyor yeterki yapmak isteyelim hersey kolaylasiyor.

Bu güzel Tatliyi arkadasim Aysegül yapti ve bizimle paylasti kendisine cok tsk.ediyorum ve tarifi eklemekte geciktigim icinde cok özür diliyorum. Bende ilk firsatta deniyecegim bunu kolay ve lezzetli bir tatliya benziyor :)

Malzemeler
2 Adet yumurta
250 Gr. Margarin
1 çay bardağı pudra şekeri
1 çay bardagı irmik
1 su bardağı hindistan cevizi
Kabartma tozu
Vanilya
Yeterince un

Şerbet İçin
3 su bardağı şeker
4 su bardağı su
½ limon suyu

Hazırlanışı:
Margarin ve şeker krema haline gelinceye kadar çırpılır. Diğer malzemeler içine eklenerek elde yoğrulur.(yumurtanın bir tanesinin sarısı,üstüne sürülecek..)
Ceviz büyüklüğünde yuvarlatılarak ortalarına 170 derecede pembe olana kadar pişirilir.

Şerbet daha önceden kaynatılarak soğumaya bırakılır. Daha sonra sıcak kurabiyelerin üzerine soğuk şerbet dökülür.Afiyet olsun...

4 yorum:

  1. Estg. canım ne özürü..Tarifi eklediğin için çok teşekkür ederim..Benim gibi acemiler için çok kolay bir tatlı..Şimdiden herkese afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  2. Canım Ayşegül hanımın ellerine sağlık
    size afiyet olsun.Bereketli sahurlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Canim hayirli ramazan lar huzur dolu bir aksam diliyorum .Afiyet seker olsun öptüm

    YanıtlaSil
  4. Ayşegülün ellerine sağlık,hakikaten pratik ve hoş bir tarif:)
    Hayırlı Cumalar diliyorum canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo