16 Ağustos 2012 Perşembe

Bunu sizle paylasmadan gecemicem


Mutfak robotlarina bakarken bakin ne buldum harika birsey bu ya, soslar muhallebiler, corbalar ws.ws artik karistir dibi tutar yok:)) helede bana cok lazim bu napsam ya.
Evde bir elimde cirpacak bir elimde bebek ocak basinda durdugum veya bir elimle yemek karistirirken diger yandanda cocuklarla ilgilendigim onlari yedirmeye derslerini yaptirmaya calistigim günler aklima geliyor, 4 cocuklu bir anneye bu gercekten lazim , ama cok pahali ya 1000€ küsür, nerdeyse bir mutfak parasi:(
herneyse yinede sizlerle paylasim istedim kimbilir belkide birileri alir :)

3 yorum:

  1. Ama kenwood kendini aşmış. insan ister istemez düşüncede kalıyor.

    YanıtlaSil
  2. inanılmaz güzel bır yardımcı,çok pahalı ama alınmaya deger.

    YanıtlaSil
  3. Benden makinemin linkini istemistin ama ben yetisemeden sen zaten bulmussun... Kenwoodun verdigi bu fiyata aldanma, Internette arastir, bazi firmalar cok daha uygun satabiliyor ayni makineyi.... Pahali biraz ama eminim cok memnun kalacaksin.... Beni istedigin zaman arayabilirsin... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo