8 Nisan 2012 Pazar

Sürpriz Kurabiye

Arkadasim benim cok sevdigim bir kurabiyeyi bizimle paylastigi icin kendisine cok tsk.ediyorum akadasimin Blogunu ziyaret icin tiklayin Annebal


blogda yazı yazarken bir çok yanlış kelime oluyor.....bu yanlışlıkları samimiyetime veriyorum ve düzeltmiyorum =)))))
ama kekin adı için tdk sözlüğüne baktım doğrusu buymuş sürpriz...... arada r varmı diye baktım varmışş...haberiniz olsun =))))
sitede buna benzer bir tarif daha var ama bunun tadını daha çok beğendim...denemek isterseniz bu tarifi yapın.....
malzemeler
4 yumurta
2 su bard şeker
yarım su bard sıvıyağ
yarım su bard sıvıyağ
yarım su bard nişasta
3,5 su bard un
1,5 paket kabartma tozu
1 limon kabuğu rendesi
sosu
3 su bard süt
4 kaşık kakao
6 kaşık şeker
hindistan cevizi
yapılışı
yumurta ve şekeri mikserle çırpın malzemeleri sırasıyla ekleyin fırın tepsisini yağlayın karışımı dökün önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirin sosu için süt kakao ve şekeri kaynatın soğusun
soğuyan keki kare kare kesin sırasıyla sosa ve hindistan cevizine bulayın
afiyet olsun.....
bu lezzetli tarifi sevgili arkadaşlarımın etkinliklerine gönderiyorum..
http://pasasofram.blogspot.com

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo