15 Nisan 2012 Pazar

WAFFELLI MEYVELI PASTA

Selam arkadaslar ailenizle güzel bir kahvaltinin ardindan güzel bir günde gecirmenizi dilerim bu pazar. Arkadasimiz cok pratik vede bir okadarda lezzetli tarif yolladi etkinligimizi , kendisine cok tsk.ediyorum Blogu ziyaret icin tiklayin baharcicegi




Cok pratik bir tarif, eger benim gibi hazir waffel kullanacaksaniz yapim asamasi 10 dakika sürmüyor. Waffeli kendinizde yapabilirsiniz,ben arkadasimda yedigimde taban kismini pandispanyayla hazirlanmis pasta zannetmistim. Pasa sofram ve marifetannenin düzenledigi etkinlige gönderiyorum
500 gr quark ( süzme yogurt )
200 gr creme fraiche (labne peyniri)
2 paket waffel
2 paket vanilya sekeri
1 bardak seker
2 paket krema sertlestirici
500 gr karisik meyve glazür veya kendi yaptiginiz komposto meyve karisimi

Derin bir kapta, quark mikseler cirpilir, ceremfariche,seker,vanilya sekeri eklenir biraz daha mikserle cirpilir en son krema sertlestirici ilave edilerek koyu bir kivam alincaya kadar cirpilir. Krema buzdolabinda bekletilir.

quark süzme yogurttan daha koyu ve yagli bir süt ürünü
creme fraiche labne peynirinden cok daha yagli , kaymak tadinda bir süt ürünü
meyve grütze Türkiyede varmi bilmiyorum,siz karisik komposto meyvelerini nisastayla pisirerek de elde edebilirsiniz.

Kücük diktörtgen borcama waffel yanyana dizilir. buzdolabindan cikarilan kremanin yarisi waffel'lerin
üzerine spatulayla sürülür. Ikinci kat icin yine waffel'ler dizilir. Kalan krema da sürüldükten sonra meyve glazürü esit sekilde kremanin üzerine yayilir.
Bir kac saat bekletilir waffel'lerin kremayla yumusamasi icin , sonra servise hazirdir.

2 yorum:

  1. dün yaptim ve herkez cok begendi :)

    YanıtlaSil
  2. bende bu tarifi yapiyorum herkes tarafindan cok begeniliyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo