25 Nisan 2012 Çarşamba

Pekmezli Kolay Büsküvi

Pekmezli büskivilerimizde cok güzel görünüyor Arkadasima gönderdigi tüm tarifler icin cok tsk.ediyorum

Blogu ziyaret icin tiklayin Deryayla


Tüm takipçilerime,dost ve kardeşlerime kucak dolusu sımsıcak sevgilerimi yolluyor sağlık ve güzelliklerle dolu günler diliyorum.Bugün sizlerle HİLAL'imin sayfasında görüp bayıldığım ve denemeye karar verdiğim harika bir lezzet paylaşıcam.Tabii Hilal ve Deniz prensesimin ellerinden çıkan çok daha lezizdir:))Denenmesi tavsiye olunur.Teşekkürler Hilal'im... Orjinal tarif BURADA....
Etkinliği için PAŞA SOFRAM arkadaşıma yolluyorum...
MALZEMELER
1 adet yumurta(akı üstüne)
50 gr.oda sıcaklığında tereyağ
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı süt
1.5 çay bardağı pekmez
Yarım çay bardağı pudra şekeri(ben ekledim)
Bir fiske tuz
Bir paket kabartma tozu
Aldığı kadar un
Üstü İçin:Pudra Şekeri
YAPILIŞI
-Tüm malzemeler derin bir kapta iyice yoğrularak kulak memesinden biraz daha yumuşak hamur hazırlanır.
-Hamur buzdolabında 10 dakika dinlendirilir.
-Dinlenen hamur tezgah üzerinde orta kalınlıkta açılarak çay bardağı ile yuvarlaklar kesilir.
-Yağlı kağıt serili tepsiye aralıklarla dizilir üstlerine yumurta akı sürülür.
-Önceden ısıtılmış 175 derece fırında 15 dakika pişirilir.
-Tepside soğutulur üstlerine pudra şekeri serpilir.
AFİYET ŞEKER OLSUN...

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo