18 Nisan 2012 Çarşamba

MİLFÖYLÜ LEZZETLER,ZEYTİN EZMELİ VE LORLU MİLFÖY

Yine hic yemedigim bir lezzet geldi zeytine bayilirim kesin bunlarda cok lezzetlidir. Arkadasimizin ellerine saglik, Blogu ziyaret icin tiklayin susamcorekotu








MERHABALAR SEVGİLİ GÖNÜL DOSTLARI:)

HAYIRLI BİR HAFTA SONU GEÇİRELİM İNŞALLAH,NİSAN YAĞMURLARI YERYÜZÜNÜ RIZIKLANDIRIP YEŞERTTİĞİ GİBİ GÖNÜLLERİMİZİ DE YEŞERTSİN:)

Bugün sizlerle çoğumuzun elinin altında kurtarıcı gibi bulunan milföylerle yaptığım misafirlerime ikram ettiğim atıştırmalık mahiyetindeki mini lezzetleri paylaşmak istedim,kolaycılık ama bu aralar gücüm bunlara yetiyor:(

Bir kısmının üzerine zeytin ezmesi sürüp rulo yaptım,1 parmak eninde kesip üstlerine yumurta sarısı sürdüm,bir kısmını da 4 e bölüp mini muffin kalıplarına yerleştirip pişirdim,ortalarını biraz bastırıp içine tuzsur lor,çeri domates ve biberli zeytin koydum

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo