18 Nisan 2012 Çarşamba

ISLAK KEK

Ya nedendir bilinmez artik kuru kek yiyemez olduk:) ya islak olacak ya aglayan yada yada cukolatali olacak sade kek bir benim cocuklar seviyor:)

Bu kekde gel beni yediyor simdi :) arkadasimiza cok tsk.ediyorum ellerine saglik

Blogu ziyaret icin tiklayin catlakkafe




Ben 21 cm lik borcama bu ölçülerin yarısını yaptım. Afiyet olsun

4 yumurta
2su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
2 su bardağı şeker
3 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldığı kadar un

sos için
1,5 su bardağı şeker
1,5 su bardağı süt
1/2 su bardağı sıvı yağ
2 yemek kaşığı kakao

Şekerle yumurtaları çırpın süt, yağ ,kakao ve diğer malzemeleri ekleyin karıştırıp tepsiye dökün 170-180 derece ısıtılmış fırında pişirin.
Sosu hazırlayıp pişen kekin üstüne dökün.

Bu tarifi çay,kahve bahane etkinliği için pastaeli ne ve porselen demlik çay saati etkinliği için paşasofram a gönderiyorum

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo