4 Kasım 2011 Cuma

Seftali´li yaspasta

Merhaba Arkadaslar bu pastayida kermese yapmistim

pandispanya keklerimi herzaman ayni tariften yaptigim icin tekrar yazmiyorum

Ici icin:

  1. 5 tane seftali
  2. 1 p. vanilyapuding
  3. 600g sivi krema
  4. 3Y. kasik tozseker

Yapilisi:

pandispanya kekimiz pisirip sogudunca 2 parcaya bölünür. Burda gördügünüz bölme sekli daha bir farkli yapilisini resimleyemedigim icin bunu simdi hic anlatip kafanizi karistirmak istemiyorum, tekrar yaptigimda resimlerle ayrintili anlatcam.

seftalilerimizi soyup rendeliyoruz ve puding le beraber pisirip karistirarar sogutuyoruz, tamamiyle sogutursaniz katilasir kekin üzerine serilmez. kekimizin üzerine serin ve sorugmaya birakin. kremayi ve sekeri cirpin seftalinin üzerine serin üstüne keki koyuncada süslemesini yapin. bir gün buzdolabinda kapali bir sekilde dinlendirin afiyet olsun.

not: Almanyada satilan pudinglerde seker olmadigi icin seker miktarini size birakiyorum

2 yorum:

  1. Ellerine saglik sevgili Zeynepcigim... Cok lezzetli bir pasta olmus.... Sevgilerimle, hayirli bayramlar diliyorum....

    YanıtlaSil
  2. Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo