3 Haziran 2011 Cuma

Firinda soslu ispanak karisimi

Merhaba arkadaslar,

Nasilsiniz umarim herkes sagliklidir, bu aralar hastaliklar almis basini gidiyor. Almanyada cikan su sebze zehirlenmesinin sokunu üzerimizden atamiyoruz, sebze yemege korkuyoruz aslinda. Nedir bu bilmiyorum cok büyük bir imtihandayiz diye düsünüyorum her yil yeni yeni hastaliklar meydana cikiyor ,artik insanlari köylerine gitsinlerde kendileri ekip bicik yesinler diyemi zorluyorlar nedersiniz.

Allah hakkimizda hayirlisini versin ins. herkese saglikli huzurlu yasamlar diliyorum.

Takipcilerimden cok yogun mailler aliyorum son zamanlardir , evet blogumla fazla ilgilenemiyorum haklisiniz cokda özür diliyorum bundan dolayi ama dedigim gibi grip hastaliginla ugrasiyoruz evde herkesi ziyaret etmeden gitmiyor , dua edin ins.

Bu yaptigim ispanakli karisim cok saglikli vede lezzetli oldu bizler cok severek yedik umarim sizde yapar begenirsiniz.

Malzemler:

  • 4-5 patates
  • 500g mantar
  • 1kg ispanak
  • 1 orta boy sogan
  • 2 yemek kasigi un
  • 1 kasik salca, tuz
  • 200g rendelenmis kasar

Yapilisi:

Patatesleri hasladim , mantarlarida suyunu cekene kadar pisirdim, mantar ve patadesleri halka halinde dogradim ve borcamda karistirdim. sogani soydum ve ince dograyip bir kac kasik sivi yagla kavurdum, salcayida ekledikten sonra yikanmis ve dogranmis ispanaklari tuznu ekleyip soteledim. Suyunu salincada iki kasik unu ekleyip iyice karistirdim eger cok koyu olursa yarim cay bardagi su ekleyin, sosu sulu olmus olsun. Borcamda olan patades ve mantarlarimizin üzerine soslu ispanagi yayin üszerinede rendelenmis peyniri serpin, önceden isitilmis firinda peyniri eriyip hafif kizarana kadar pisirin.

Afiyet sifa olsun .


2 yorum:

  1. Ellerine saglik canim benim... EMinim cok ta lezzetli bir yemek olmustur... Afiyetler olsun... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. canım ellerıne saglık..harıka gorunuyor:)
    marıfet ellerımızde-zeynep

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo