14 Mart 2011 Pazartesi

YOĞURTLU HAVUÇ SALATASI...

69.Tarifimiz

Arkadaslar baktim etkinligimizde bek salata cesitimiz yok hemen arkadasim canonun sofrasindan bir kac salata cesitleri aldim geldim:) tabiki cano arkadasiminda müsadesiyle:) salatalara bakarkende pastalar gördüm onlardanda aldim:)) tek tek sizle paylasacagim:) arkadasim canoya cok cok tsk.ediyorum. ellerine saglik hepside birbirinden güzel. Askadasimin sofrasina :) yani bloguna ugramak icin Tıkla

Malzemeler:

3 adet büyük havuç

yarım çay bardağı sıvı yağ

1 çay bardağı iri çekilmiş ceviz

tuz

Sosu için:

2 su bardağı yoğurt

1diş sarımsak

2 yemek kaşığı maydanoz

Yapılışı:

Havuçlar rendelenip sıvı yağda suyunu salıp tekrar çekene kadar kavrulur ceviz , tuz eklenerek iyice karıştırılır ocaktan alınarak soğumaya bırakılır. Sarımsaklı yoğurt hazırlanır, soğuyan havuçlara katılarak karıştırılır servis tabağına alınarak, arzuya göre süslenip servis yapılır. Afiyet olsun...

Bu salata meze olarak da ikram edilebilir

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo