10 Mart 2011 Perşembe

ISPANAKLI BİSKÜVİ PASTASI

28.Tarifimiz

Yine blogcuda sorun olmaya basladi benim sansima:( kackere yazdim yayinlarken hata veriyor. Umarim bunu yayinlayabilirim.

ispanakli tarifi ilk duydugumda hic ilgimi cekmemisti cünkü güzel olabilecegini hicte düsünmüyordum. Bir arkadasim yapip ikran edince hatiri icin yedim:) iyikide yemisim ondan beri yapiyorum.

Arkadasimizda bisküvilerle degisik pasta yapmis bence bunuda denemek gerekiyor güzel olduguna ben eminim. Arkadasima bu güzel pasta icin cok tsk.ediyorum Blogunu ziyaret etmek isterseniz buyrun Tıkla

MALZEMELER:
1,5 Paket kare bisküvi
1 su bardağı haşlanıp rondoda çekilmiş ıspanak
1 paket krema
yarım su bardağı toz şeker
KREMASI İÇİN:
3 bardak süt
3 kaşık un
yarım su bardağı toz şeker
1 paket krem şanti
1 yemek kaşığı tereyağı yada margarin
YAPILIŞI: Öncelikle bir tencereye kremayı, ıspanağı ve şekeri alarak şeker eriyene kadar pişirin ve biraz ılımaya başlayınca ayrı bir kapta fazla ufalamadan bisküvileri kırın ve içine ıspanaklı karışımı dökün ve karıştırın. Suyla hafif ıslattığınız küçük borcama dökün ve dolapta bekletin.
Krema için sütü,unu ve şekeri ekleyip ocakta pişirmeye bırakın ve pişip altını kapatınca içine yağı ve krem şantiyi ekleyip mikser yardımıyla 5 dakika çırpın. Daha sonra bisküvilerin üzerine döküp ılıtın ve servise kadar dolapta bekletin..

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo