31 Mart 2011 Perşembe

Cikolata soslu tek kisilik pastaciklar

Emine ablanin bizim icin hazirladigi bu güzel pastaciklarin tarifini almadim ama ben yinede sizlere kisaca yapilisini anlatim.

ben bu pastaciklari su anda 64. etkinligi yapan arkadasima http://oktayustayemektarifleri.biz/ gönderiyorum. Kolay gelsin

pandispanya icin:
4 adet yumurta,
1 su bardağından bir parmak eksik toz şeker,
1 su bardağı un,
1/2 paket kabartma tozu, 2 yemek kasigi kakao
Yumurtalari ve sekeri iyicene cirpilir, diger malzemeler yavas yavas karistirilir ve önceden isitilmis firina 15dk. kadar pisirilir.
Ara kremasi icin:
3 su bardagi süt
2 yemek kaşığı tepeli nişasta,
2,5 yemek kaşığı tepeli un
pistikten sonra 1 cay bardagi toz seker
1 yemek kasigi tere yagi
hazir cikolata sosu : üzerinde yazildigi gibi hazirlayalim
Üzerine kremsanti veyada sivi krema
Yapilisi:
Pandispanyamizi bir bardagimizla keselim aralarina biraz krema sürelim üzerine diger kesilmis pandispanyamizi ekleylim özerine krem santi sürelim. Üstünede hazir cikolata sos gezdirelim

1 yorum:

  1. bu tarifi biliyorum cok lezzetli oluyor; ama sizin sunumunuz cok daha guzel olmus kekleri kucuk yuvarlak sekil vermek cok iyi fikir

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo