9 Mart 2011 Çarşamba

ANANASLI TART

18.Tarifimiz

Rengarek pasta geldi bugün bu son olsun dimi arkadaslar cayin yaninda biraz fazla kacirdik gibi geldi bana:) arkadasim Beyhana bu güzel tarif icin cok tsk.ediyorum blogunu görmek isteyenlerre de Tıkla diyorum:)

Malzemeler

  • Tart hamuru için:
  • 4,5 su bardağı un,
  • 250 gr oda ısısında margarin,
  • 1 paket kabartma tozu,
  • 1 paket vanilya,1 kahve fincanı yoğurt
  • 1,5 su bardağı pudra şekeri,2 yumurtaKreması : 1 paket vanilyalı kremole

Üzeri için:

  • kivi,muz,ananas veya istediğiniz meyve çeşitleri
  • .tart jölesi
  • meyve şekerlemesi

Hazırlanışı

  • Bir kabın içerisine önce unu eleyin
  • margarini küçük parçalara bölüp koyun
  • diğer malzemeleride ilave edip yoğurun..
  • 28 cm lik tart kalıbımızı yağlayıp unlayıp hamurumuzu kalıba yayın..
  • fazla kabarmaması için ortasına bıçakla çizikler atın..
  • ve önceden ısıttığınızn 175 C fırında 15- 20 dakika kadar pişirin..
  • tartımızı soğumaya bırakıp kremayı da hazırlayıp soğutun...
  • tartın ortasına kremayı dökün..
  • meyveleriistediğinizşekilde dizip üzerine hazırladığınız tart jölesini dökün..
  • meyve şekerlemeleriyle süsleyin..
  • dolapta 1-2 saat dinlendirip servis yapın..
  • afiyet olsun.
  • NOT: BEN KONSERVE ANANAS KULLANDIM..

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo