14 Şubat 2011 Pazartesi

Kandil Pastasi

14 şubat Mevlid Kandili Hz. Muhammed (sav)'in Doğum Günü.. İlk Kez Gerçek Bir "Sevgililer Günü"..

Her gün kendisini ziyarete gelen dervişe şeyhi der ki; “ Her gün bana geleceğine bir gün kendine gel!

Tekrar hepinizin Kandili mübarek olsun , gercekten bu kandillerin kiymetini bilmemiz gerekiyor diye düsünüyorum.

Kandinleri cocuklarimza sevdirmek icin süprizler hediyeler vermemiz gerekiyor. Nasilki Hiristiyanlar Paskal ve diyer bayramlarini kutluyor türlü türlü süsler ve süprizler yaparak cocuklarini sevindiriyor ve onlara bu günleri unutturmuyorsalar. Bizlerinde kendimize ait bu günler icin bir cabamiz olmasi gerekiyor diye düsünuyorum. Yurt disinda oldugumuz icin cocuklarimiz onlarin bayramlarina deyil kendi bayram ve özel günlerimizi sevmeleri ve bilmeleri gerekiyor bunlar benim düsüncem. Ben bu kandilde degisiklik olsun ve cocuklarda farkli bir gün oldugunu anlasin diye onlarla böyle bir pasta yaptim, biraz acemi isi oldu süslemesi bu aralar degisik süslemelerlele ugrasiyorum :)

tabiki cok büyük pasta oldugu icin camiye götürdük ve tüm kandile gelen arkadaslarimizla paylastik:) Böyle büyük pasta yapmak istiyorsaniz tiklayin. Tıkla

1 yorum:

  1. Çok anlamlı bir pasta olmuş.Paylaşmanızda çok güzel.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template by Clairvo